Jakie są koszty wysyłki?

Redakcja

27 grudnia, 2023

Wysyłka w sklepie internetowym wiąże się z wieloma emocjami. Czasem potrzebujemy, by nasz produkt dotarł ekspresowo, a go nie ma. Innym razem nasza przesyłka nie dochodzi. Nie da się jednak ukryć, że wiele zakupów obecnie przeniosło się do Internetu, ponieważ nie wychodząc z domu jesteśmy w stanie zaplanować zakupy.

Co zrobić jeśli paczka nie dotarła?

Jeśli paczka w wyniku wysyłki w sklepie internetowym nie dotarła, po pierwsze, należy skontaktować się z właścicielem i upewnić się, czy przypadkiem nie zgubiła się na magazynie. Czasem w natłoku zleceń system nie przetwarza wszystkich paczek. Bywa i tak, że pracownik przegapi zamówienie.

Jak sprawdzić status swojego zamówienia?

Dobrze przyjętym zwyczajem w przypadku wysyłki w sklepie internetowym jest wysłanie klientowi linku do przewoźnika, gdzie może śledzić status swojej przesyłki. Także po rejestracji możemy sprawdzić w sklepie jaki status ma złożone przez nas zamówienie. Topowe firmy informują nabywcę o każdym kroku. Zaczynają od potwierdzenie płatności, poprzez skierowanie do realizacji i wysyłkę.

Jakie są najczęstsze błędy podczas składania zamówienia?

Często bywa tak, że przy zamówieniu i wybraniu wysyłki w sklepie internetowym pomylimy np. adres paczkomatu, z którego chcemy odebrać paczkę. Możemy też omyłkowo w pośpiechu wpisać zły numer telefonu, zmieniając choćby jedną cyfrę, czy przestawić kropkę w adresie email. Jeżeli przesyłka długo nie przychodzi, warto skontaktować się z wysyłkodawcą i sprawdzić wszystkie dane.

Polecane: